måndag 29 oktober 2012

Bonjour

Glada tjejer på vift!
 
På plats i Paris!
 
Vi lyfte från ett stormigt och regnigt Göteborg och nu är vi i den vackra staden Paris! Vi har åkt med våra bästa vänner som har barn i samma ålder och vi hyr en lägenhet ihop mitt i smeten - är så nöjda, lägenheten är super! Efter att vi hade installerat oss promenerade vi ut på de vackra gatorna - åt lunch, handlade delikatesser och bara strosade runt och njöt.
 
En liten bildkavalkad!

 
Nu hör jag att det öppnas en flaska vin i köket och vi skall alldeles strax bege oss till den underbara restaurangen Rotisserie de Beaujolais som ligger på vänstra stranden med utsikt över Notre Dame där vi skall äta middag ikväll!
 
Önskar er en mysig måndagkväll!

5 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Mysigt, avis :) kram Diana

Charlie sa ... sa...

Å, avis jag med ;)

Kram Lotta

Nazima sa...

Gud så mysigt! perfekt att resa till på höstlovet! Jag älskar Paris. Har varit där 2 ggr och en vacker dag ska jag ta med mina barn dit, när lillprionsne blir något större, dock :-)

Ha en underbar semester!
Kram

Åse sa...

Paris vad härligt , en fantastisk stad !

hemma hos lilla mej sa...

Underbart med höstlov i Paris.Ha en skön dag .Kramar Rita ♥