lördag 27 oktober 2012

One-piece

 
God förmiddag härliga lördag!
 
Jag har precis kommit hem från en underbar stund hos frisören, blivit fin i håret, bläddrat i tidningar och druckit kaffe - är det inte underbart!? Så nu känner jag mig nöjd inför kvällens stora 40-årspartaj hos en av mina bästa vänner!
 
Härom dagen var vi och hämtade ut ett paket! Till slut gav jag mig, flickorna fick sin vilja igenom och vi beställde varsin one-piece på nätet! Tycker inte riktigt om detta plagg men flickorna älskar sina nya "pyjamasoveraller" och jag måste hålla med om att de ser riktigt gosiga ut. Så efter skolan samt på helger åker one-piecen på!
 
Nu lite ärenden på stan innan flickorna skall hem till sin mormor och morfar som de skall sova hos inatt!
 
Önskar er en härlig lördag!

2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Min dotter vill också ha en one pice, men jag håller med dig! Men hon har fått pengar av farmor så vi ska beställa en snart!
Ha en kul kväll! Vi ska också på fest!
Kram helena

Room of karma sa...

Japp, samma här. Jag var inte alls förtjust i dessa plaggen häller. Men den stora var fast besluten om att hon skulle ha en one-piece, så det var bara till att gilla läget♥
Ibland få man ge med sig bara. Dom är ju lyckliga, och det är det som är huvudsaken!!!

Önskar dig en fin kväll!
Kram CC