torsdag 18 oktober 2012

Kvällsmat

 
Go´kväll torsdag!
 
Ett lass med pannkakor har vi precis ätit här - flickornas val och det är ju faktiskt väldigt gott ibland. Passar också så bra att ta med sig i matsäcken på utflykt och imorgon skall storasyster på utflykt med klassen (hoppas det inte regnar för mycket)!
 
Nu halv åtta hos mig, flickorna är nybadade och sitter redan i TV-soffan och jag skall göra dem sällskap, kvällsmys!

 
Önskar er en fortsatt mysig torsdagskväll - vi ses imorgon - FREDAG!

10 kommentarer:

evalevabo sa...

Tjejernas favvis. Gott. Hi. Ha en mysig kväll vännen.
Eva

Life´s Silverlining and I sa...

Pannkakor brukar maken göra till barnens frukost flera gånger i veckan:) då vet man att de får i sig:) kram Nilla

Anna sa...

Pannkakor kan verkligen vara så gott!!

Kram

Hemma på Sjuan sa...

Mina stora ungar gillar fortfarande pannkakor! Här blev det fläskpannkaka o raggmunk ikväll :)
Kram Suss

Helenas enkla vardag sa...

Gudars det var länge sedan jag gjorde pannkakor här hemma! Men min lilla älskar pannkakor!
Kram kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Mmm vad gott med pannkakor.Alla mina kidz älskar det.Ha det bäst.Kramar Rita ♥

Välkommen Hem! sa...

Pannkakor är tyvärr lite underskattat. Me love it!
Kram, Judita

Charlie sa ... sa...

Pannkisar, så gott!


Snart börjar mitt mys med ;)

Kram

Nilla Q sa...

Det lät mysigt! Och pannkakor, det är alltid gott!

Kram Pernilla

Madame Edith sa...

Ja, idag är det fredag :)

Önskar dig en riktigt fin helg!

Kram/Madeleine