torsdag 8 december 2011

Kuddar

Så vackra kuddar från Designers Guild!

Idag visar jag ett helt gäng med kuddar som jag tycker är så vackra. Jag är väldigt svag för Designers Guild både när det gäller tyger, tapeter och kuddar och har själv gardiner, kuddar och klätt om möbler med hennes (Tricia Guild) design.

Idag har jag haft en riktigt mysig förmiddag, varit på tjejernas skola på julpyssel och julfrukost. Är nu hemma med en hel påse full med smällkarameller, stjärnor, julkort och apelsin med nejlikor (doftar så gott).

Även sött till barn! Bilder tagna från deras hemsida!

Önskar er en fortsatt härlig torsdag!

8 kommentarer:

Loella sa...

Hello Mia!

Nytt ansikte här på Blogger...Kul tycker jag =) Du är så välkommen och jag tackar allra ödmjukast för dina små inlägg här hos mig...

Nu ska jag bekanta mig med din värld lite, kuddarna du visar idag är Wonderful! Jag är också sucker för kuddar, hur många kan man ha innan man har för många lixom? =)

KRam till dig!
Loellan

Postadress Torslanda sa...

Så mysigt med julpyssel! Ha en fin kväll!

Nilla Q sa...

Håller med, jättefina kuddar!

Kram Pernilla

Vintage House sa...

Hej
Hon har jätteväckra saker...
Kul med julpyssel och nejlikor är underbara
kram
sandra

Vardaxlyx sa...

Hej! Vilja tjusiga kuddar!
Kramkram

Maria - Wikers Liv sa...

Kuddar kan man aldrig få nog av!
Underbara!
Mysig dag du haft!
Kram

Charlie sa ... sa...

Kuddar är mitt livselexir! Kan inte få nog. Vilka snyggingar du visar!

Mysigt med jupyssel, saknar den tiden...

Kram!

Curve Model Management sa...

Oh...these are soo cute!!

www.curvemodels.blogspot.com