tisdag 20 december 2011

Fyra dagar kvar.....

.....ja den fungerar! Riktigt kalla vinterdagar är det fantastiskt att elda i vår kakelugn i sovrummet, vilken härlig värme det blir.

Nu är det fyra dagar till julafton och idag är sista dagen för flickorna i skolan, höstterminen avslutas ikväll med en julfest som varje år är helt fantastisk med folkdans, lekar och sång.

Min fina kofta är från Odd Molly och köpt hos TINTIN Style, som har massor av fina erbjudanden nu inför jul och nyår.

Önskar er en riktigt fin tisdag!

11 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Underbart vacker kakelugn en dröm som jag gärna vill ha....
ha en mysig dag
kram
sandra

Allt och/eller Inget sa...

Å vad underbart att ha en så vacker fungerande kakelugn i SOVRUMMET! Wow, hög mysfaktor. Kram Linda

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så underbart att ha en sån i sovrummet!!! Jättevacker dessutom.
Ha en bra tisdag.
Kram Anna

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilken vacker kakelugn. Underbart med en sådan i sovrummet.

Hoppas du får några riktigt fina dagar nu innan julhelgen!

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej!
ja vad härligt, de håller ju värmen så gott också (förutom att de är helt superfina!). Vi hade en hemma när jag var yngre :-)

Oj vilken god fisksoppa du tipsade om här nedanför. Hmmm, den vill jag nog testa :-)
Kram
Susanne

Life´s Silverlining and I sa...

Det är värdefullt med en kamin kalla dagar- fin kofta på dig!
kram

Lena sa...

Så mysigt med en kakelugn. Inte bara för värmen utan som en fantastisk mysfaktor.

Tack för receptet i ditt förra inlägg. Jag har både choklad och nougat hemma som jag tänkt göra mozartkulor av, men det hinner jag inte. Provar ditt godis istället!


Lena

Eva evalevabo sa...

Hmm så härligt med värme från ugn mys pys. Vi har några hemma här oxå men vi har inte provtryckt de ännu. Har öppen spis som vi eldar i ofta iallafall.
Kram eva

A House With A View sa...

Vilken jättecharmig kamin!!! Verkligen sååå vacker!!! Gissar att den sprider hääärlig värme!!! Och så fin bloggerska i snyggaste koftan - me like!!!

Stööörsta kraaaaaaamen aka

Vardaxlyx sa...

Älskade din kamin! Såå fin =)
Kramkram

Enkel stil sa...

Att äga en sån vacker kakelugn, snygg Odd Molly och skolavslutning. Det kan knappast bli bättre.
/Anita