torsdag 29 december 2011

En vacker bok

Tricia Guild - vilken vacker bok!

Den är här fina boken fick jag i julklapp (tack M + R). Jag kan inte sluta bläddra i den, så mycket vackert och så mycket inspiration.

Det är min förhoppning att jag med den här boken ska kunna stimulera till nya ideér och ge kreativa impulser, och visa att sökandet efter en egen stil kan vara en givande och berikande erfarenhet - sagt av Tricia Guild.


Så fint!

Nu skall mina flickor och jag åka en sväng till IKEA, såg att vi har ont om vin-champagneglas till vår nyårsfest, då passar det så bra att fylla upp skåpet med IKEA-glas och servetter såklart.

Ha en riktigt fin torsdag!

12 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Ögongodis!

Mariette sa...

Vilka underbara bilder!!!
Speciellt på slutet....oj vad vackert!

Kram Mariette

Room of karma sa...

Det kallar jag också för ögongodis ♥ Hon kan verkligen leka med färger:)!
Härlig julklapp.

kram ♥ CC

evalevabo sa...

Underbar fin bok. Läckert. Fick en inredningsbok av stora sonen i julklapp. Kul med böcker.

Vintage House sa...

Ser ut som en härlig bok och hoppas du hittade allt på ikea...
ha en mysig kväll
kram
sandra

malin // Days of inspiration sa...

Vilket bra tips på bok. Tack!
Hälsningar Malin

Fröken Fräken sa...

Tricia Guild kan det där med färgstarkt och mönster! Alltid bra med en inspirationsbok.

mina finaste. sa...

Hon har verkligen känsla fröken Guild! Fin julklapp som säker ger massa inspiration. Kram

Annika Christensen sa...

Ja i de böckerna kan man sjunka in i en god stund och bara vara.
Ha det gott
annika

Allt och/eller Inget sa...

Vad roligt att få en sån där fin inspirationskälla som man knappt kan sluta bläddra i. Hoppas ni hade kul på Ikea, man brukar alltid hitta nåt man "behöver" ;)
Kram Linda

Johanna Stålros sa...

Åhh vilken ljuvlig bok!!! Tack för tipset! Och ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram Johanna

Maria - Wikers Liv sa...

Det är så kul med fina böcker med inspirerande bilder!!!
Kram