onsdag 26 september 2012

Zick-zack

Det blev en liten påse!
 
God morgon onsdag!
 
Det blev en liten påse för mig igår på Lindex, när jag kom dit var nästan allt slut men jag fick ändå tag på det som jag ville ha - mössa och tumvantar till tjejerna! Storasyster får de röda och lillasyster de lila. Jag har själv både mössor och sjalar från Missoni så nu kan vi matcha varandra snyggt!
 
Nu skall jag göra mig en god kopp kaffe och arbeta vidare vid datorn och sedan måste jag verkligen åka och handla, kylskåpet är tomt så det måste fyllas!
 

 
Önskar er en härlig lill-lördag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

hi hi min mamma fick tag på lite till mig. Jag ska in och kolla läget i Tidaholm i staden där jag arbetar. Enligt säkra källor var det ingen rykande åtgång där?! Smaken är ju som baken ; ) Ha en fin onsdag kram Sofia

Nilla sa...

Så fint!

Hanna sa...

så fint.
Hanna

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att du hittade det du ville ha.Jättefina saker .Härliga färger. I inlägget om Yankee candels ljuset visar du ljuslyktor som jag tyckte var bara så söta ,Vart hittar man dom?Ha en härlig onsdag.Kramar Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Har sett dessa kläder på bild, supersnygga. Tjejerna kommer bli fina i sina nya mössor.
Kramar
AnnaMaria

@my casa sa...

Härligt & snyggt till dina döttrar:)

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Finfint, synd nog hann jag inte in själv ;)

Trevlig kväll!
Kram Milla

Charlie sa ... sa...

Wow, grattis!!!!

Kram

LOPPISLIV sa...

Så sött!! Var inne en runda på premiären men hittade ingenting då, jag får hoppas det finns något kvar här i vår lilla by imorgon, en klänning i detta fina mönster är jag lite sugen på :-)

Ha en fin dag! Kraaam Paula