onsdag 12 september 2012

Redan onsdag

Min lilla bustjej!
 
God morgon onsdag - redan!! Den här veckan går alldeles för fort!
 
Imorse hade lillasyster fem klädbyten!! Vi brukar planera och lägga fram kläderna tillsammans kvällen innan men imorse fick vi ändå byta och fixa alldeles för länge - är det någon som känner igen sig? Storasyster klarar sig själv och har aldrig haft bekymmer med att välja kläder men jag vet inte vem lillasyster har fått sitt klädintresse ifrån?? (hrrm)
 
Nu har jag upptäckt Instagram - har länge tvekat att gå med för att jag har trott att det tar alldeles för mycket tid men det är ju så roligt och lätt samt att det inte tar någon tid alls! Så gå gärna in HÄR om ni vill följa Vistamia.

Önskar er en fin onsdag!

10 kommentarer:

eastcoastmom sa...

Fördelen med strikt skoluniform, barnen vet alltid vad de ska ha på sig!

Nu hittade jag dig på Instagram. Super!

hemma hos lilla mej sa...

Ja dessa små härliga tjejer med sin klädval.Här brukar det vara så med .Vi lägger fram kläder på kvällen innan ,Men sedan kan det bli hur många byten som helst ....Ja du undra vem dom brås på med sitt klädintresse (hrrm).Ha nu en härlig onsdag fina du .Kramar Rita ♥

Anna sa...

Gu vad söt hon är!! Lik sin vackra mamma :)

Ja jätekul med Instagram, kul att du också hittat dit :)

Kram

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Åh, det där känner jag väl igen:-)
Har en 6 åring som är väldigt bestämt när det gäller kläderna hon ska ha på sig, fniss.

Ha en fin dag!

Nazima sa...

Det känns bekant! Min blivande 6- åring är oxå noga med sina kläder att det ska matcha och så. Kul å följa dig på Instagram! Jag finns ochså där son Nazima80!!! Kram

Hemma på Sjuan sa...

Kul med modemedvetna tjejer :) Här har vi ju bara killar...
Inget Instagram för mig, har funderat men tycker inte tiden räcker till!

Fin Buddha i förra inlägget!
Kram Suss

Anonym sa...

Vilken sötis ja äpplet brukar ju inte falla långt ifrån trädet! kram Sofia

Channal sa...

Åh vilken jättesöt tjej du har! Bra att vara bestämd och veta vad man vill! Jag har instagram, följer dig =) KRAM Anna

Life´s Silverlining and I sa...

Så söt liten bustjej! Jag ska försöka hitta dig, annars heter jag lifessilverlining:) kram Nilla

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jag måste lägga fram och bestämma kvällen innan, annars kommer jag alltför sent till jobbet på morgonen... ;-)
Söt liten tjej i sin outfit!