onsdag 5 september 2012

POMPdeLUX

 
God morgon onsdag!
 
Om en vecka har jag en POMPdeLUX-kväll hemma hos mig, ungefär 15 tjejer (mammor) kommer och är sugna på höst- och vinterkollektionen från just det här danska fina märket. Jag har plockat ut några av mina favoriter!
 
Förutom att jag sitter och tittar på POMPdeLUX hemsida så har jag en hel del arbete denna förmiddag innan jag åker ner på stan och lunchar med min väninna! Solen skiner och det blir en perfekt dag på stan!
 
 
Önskar er en fin onsdag!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag fullkomligt älskar P.d.L!!
Köpte en hel kasse med kläder till lillan för 70% som ligger och väntar på henne =)
När hon växt ur dem blir det till att handla mer :)

Ha en fin onsdag,
kram Catta

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fina barnkläder.Skoj med lite party.Låter underbart med lunch på stan med en väninna i solskenet.Önskar dej en härlig dag.Kramar Rita ♥

Maria - Wikers Liv sa...

Låter som en härlig dag!
När jag ser de där finfina kläderna funderar jag på om det går att krympa sina tonåringar???? ;)
Njut din dag!
Kram /Maria

Anonym sa...

LOVE deras kläder gahhh så mycket fint har precis beställt lite kläder till barnen därifrån och väntar ivrigt på leveranden ; ) kram Sofia

mina finaste. sa...

Så mkt fint för små prinsessor! Önskar nästan att de fanns i större storlkear med :)

Helenas enkla vardag sa...

Deras kläder är verkligen superfina! Kommer passa som ett smäck på dina sessor!
Kram Helena