torsdag 18 juli 2013

Tidig morgon

 
God morgon torsdag!
 
Vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om - passade på att gå ut och fota lite runt vårt hus - vilken morgon! Älskar när fåglarna, kaninerna och allt vaknar till liv och älskar ljuset och svalkan på morgonen! Nu har vi bara några dagar kvar här i vår Mallorca-paradis och jag känner mig redan lite vemodig samtidigt som jag längtar hem!
 
Annars är det high life just nu med massor av barn som plaskar i poolen från morgon till kväll - och idag får vi ytterligare besök med ännu fler underbara barn! Got to go!
 





 
Önskar er en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ljuvligt ut! Vi bor i Spanien sedan maj i år och jag känner igen så mycket i dina bilder:) Yoghurten på bilden har kommit att bli stående frukostfavorit här hemma.
Kram
Rebecca

http://pilotfrun.se

mammaxtre sa...

Förstår din känsla av vemod! Ni är snart tillbaka igen, gissar jag :-)

Ha det toppen!

Charlie sa ... sa...

Njutning Mia! Så härligt. Ni har det verkligen toppen. Ja, snart kommer ni tillbaka till denna ljuvliga ö. Fint!

KRAM