torsdag 26 april 2012

Torsdag

Chanelinspirerad jacka Zara och halsband Papillon skull i turkost!

Redan torsdag - den här veckan har verkligen rusat iväg! Imorse vid frukostbordet satt flickorna och räknade sina pengar, de får nämligen 20 kr i veckopeng och storasyster upptäckte till hennes lycka att hon nu hade så hon kan köpa sin efterlängtade Monster High docka, så efter skolan idag har jag lovat att vi skall åka och kika om den finns i någon av de stora leksaksaffärerna.

Ikväll skall jag gå till den härliga butiken Norrgavel på vernissage, det är min väninna som ställer ut sin konst och det ser jag verkligen fram emot. Ni som har varit inne i min webshop har säkert sett hennes fina ugglor som jag säljer där, i butiken Norrgavel är det främst hennes härliga tavlor som pryder väggarna.

Halsbandet Papillon skull finns i min webshop!


Önskar er en riktigt härlig torsdag - snart fredag!!

5 kommentarer:

Radhusdrömmar sa...

Åh vilken söt jacka/kavaj :)

Kul att hon nu får köpa det hon längtat och sparat till. Mina killar får också veckopeng, och de tycker det är så roligt när de sparat ihop till något själva och kan köpa för egna pengar. Nyttigt också tror jag.

Ha en toppenfin torsdag!

Kram
Johanna

Helenas enkla vardag sa...

Den där jackan måste passa dig perfekt, tänker jag! Hur får du till det där lilla blänket i din söta papillon?
Min nio snart tioåring ska få veckopeng, men vet inte vad som kan vara normalt att få i den åldern! Jag tänkte 50 kr/v, men det kanske är alldeles för mycket! Vad säger du?
Ha så kul ikväll!
Kram Helena

Ingrid sa...

Jättefin kavaj, ska besöka Zara när jag kommer ner på Mallorca. Här uppe finns den inte, tyvärr!

~Ingrid

Charlie sa ... sa...

Urflott!

Kram

Mariette sa...

Varje gång jag läser din blogg tänker jag..åh om man ändå bott i stan....
Men ja, man kan ju inte ha allt eller hur?! *haha*...

Lät ljuvligt med vernissage..

Skön fredag!

Kram Mariette