måndag 30 januari 2012

Pet shop

Lilla R och hennes pet shops!

I helgen har det lekts väldigt mycket med pet shops, ni kanske känner till dessa små underliga plastdjur som finns i alla möjlig sorter och med alla möjliga tillbehör. Mina tjejer har väldigt många och tröttnar aldrig, de vill bara ha mer och mer, önskar sig alltid pet shops i present och vill alltid spara till att köpa sig ett nytt litet djur. I helgen fick hela gänget flytta in i dockskåpet!

Tjena! Dockskåpet är från Indiska.

Vilken fantastisk dag det är, soligt och alldeles krispigt och kallt. Skall precis pälsa på mig massor av kläder och ta en promenad med Bessie.

Önskar er en fin start på veckan!




12 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Aldrig hört talas om! på min tid var det my little pony, ha ha

Room of karma sa...

Åh wow, vilket underbart inlägg! Mitt stora Socker kommer dö om jag visar henne dett inlägg:) Hon är tokig i Pet Shop! Vilket bra dockus för just pet shop. Den måste jag kolla in nästa gång jag är i Göteborg!!

Härligt med lite nya idaer för barnen!

Ha en fin dag! Kram CC

Malin sa...

Mycket poppis små presenter det där. Så söta!

Miss Marie sa...

Vilket sött dockskåp! Så fint.

Sahra sa...

Vilket fint dockhus. Vi har ett liknande. Smart att låta pet shops flytta in. De är tillräckligt små. Figurerna som följer med är oftast ganska ugly. Molly har inte riktigt fastnat för pet shops. Men det är rätt bra prylar es det finns billiga och dyra alternativ. Ciao Sahra

The Primetime family sa...

Petshop är ju bara så söta. Längtar till lilla Dixie börjar leka med såna, kommer handla mig fördärvad. Wiiii! Happy Monday! towe.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Nix. Har inte en aning om vad det är för små djur. Men så har jag inga små flickor heller. :-)

Ha det gott!

Life´s Silverlining and I sa...

men så kul för jag sa just till min tjej att vi borde göra om hennes bokhylla till petshophus för hon har petshop med möbleringar över hela golvet som det är nu hi hi. huset är jättefint.kram

Gabriella sa...

Underbart dockhus! Här byggs det legoborgar, inte lika vackra ;)

Kram

Allt och/eller Inget sa...

Vad roligt att dina tjejer fick likadana hundar som Lilly. Vilket fint dockhus de har!! Underbart!
Kram Linda

Lena sa...

Pet shops!

Någonstans har vi en hel låda full av dessa små plastdjur, de sparas till kommande (?) barnbarn.
Dottern var också som helt uppslukad i lek med dem för många år sedan och jag kan inte göra mej av med dem...

Kramar till dej!

Lena

Bromans Bravader sa...

Underbar bild! Härliga färger!
Kram Jannike