tisdag 31 januari 2012

Kallt

Ingen lång promenad idag - matte!!!!

Idag är det riktigt kallt -9,5 grader när vi gick till skolan imorse och det är mycket, brrrr. Men solen skiner och det är väldigt vackert. Bessie vill inte gå några längre promenader i kylan utan stannar hellre inne och myser i soffan - jag förstår henne.

Kommer ni ihåg att jag i förra veckan var på Göteborgs auktionsverk och lade ett bud på en ursöt liten matta - vi fick den!!! Jag lovar att visa bilder senare, skall försöka hämta den idag.

Fina fina vovve!

Önskar er en riktigt härlig tisdag!



17 kommentarer:

evalevabo sa...

Vilken söting. Älskar den rasen. Vi har pratat mycket om att skaffa hund. Min man är uppvuxen med hund. Men vi får se. Och denna "sort" är faktiskt en av favoriterna alt en schnauzer. Mellan eller dvärg.
Kram Eva

Vintage House sa...

Hej
Vilken söting, ja idag är det lite kallt men ack så vackert...
kram
sandra

HOUSE of ADELA sa...

Underbar hund ni har! Det är samma här, de fryser och vill knappt gå ut;)

Kramar
Adela

Allt och/eller Inget sa...

Vilken fin hund ni har! Grattis, vad kul att mattan blev er. Ser fram emot att få se den! Kram Linda

Färjtorp sa...

Så himla söt vovvis!!!
Jag ska berätta att vi har -17 här idag och det är KALLT, burr och usch!

Ha det fint.
Kram Johanna

Lilla Majken sa...

Hon är så fin! Och visst känner jag igen pet shops, de tar snart över huset här hemma.

Ha en fin kväll. Kram Therese

Anna sa...

Förstår henne verkligen, men det var väldigt vackert ute idag, ljuset är oslagbart!!

Så sött dock skåp!!

Kram

Mina finaste... sa...

Ja fy, man höll ju på att frysa näsan av sig! Så söt hon är, er lilla vovve :D

Anonym sa...

Vilken sötnos!
Här hemma var det tvärtom idag, voffsingen ville gå långt och matte ville bara in i värmen...

Kram Susanne

Unknown sa...

Spännande med auktionsmatta!

Vill tipsa om lite ögongodis: http://gottogammalt.blogspot.com

Hoppas du får en lugn och skön tisdagkväll!

Gabriella sa...

Men vilken sötis hon är, den där lilla Bessie :)
Kul med mattan!

Kram

A House With A View sa...

Åh vilken sötis:))) Jag har två missekatter och de vill inte heller gärna gå ut - det är aaaaalldeles för kallt:))))

Spännande med mattan, grattis- ser fram emot att få se den!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Färjtorp sa...

Hej igen,
för att göra ett hjärta markerar du tex mitt och kopierar det. Lägg sen in det där du vill ha det hos dej :)
Inte svårare än så. Hojta till igen om du inte får till det.

Kram Johanna

Casa of Mia sa...

Tack Johanna! Kram

Emiliasljuvating sa...

Vilken lurvig sötis :)

Vardaxlyx sa...

Jätte söt bild!! Kramkram

elinjosefine - lifestyleblogs sa...

Sååå söt! Billy bryr sig inte alls om kylan han fryser aldrig. Men här är det ju inte så ovanligt med -10. Mest jag som fryser ;)