fredag 9 september 2011

Utmaning

Denna vecka har jag äntligen kommit igång med min träning (några veckor försent) och det känns fantastiskt skönt. Efter ett långt sommaruppehåll är jag nu igång och börjar med två träningspass i veckan, jag går på gym och har ett program som jag följer, passar mig utmärkt!

Idag blev jag så glad, jag fick en utmaning av Aka som har den fina bloggen a house with a view
Hon skrev så smickrande om min blogg, tack!
Utmaningen går ut på att svara på 5 frågor, länka till den man fått utmaningen ifrån och skicka vidare till 5 andra bloggare!


1. Varför började du att blogga?
Jag hade funderat länge på att börja blogga, följde många bloggar och tyckte det verkade så kul. Till slut tog jag mod till mig och startade min blogg, tycker det är väldigt kul att fotografera och här får jag verkligen utlopp för det. Älskar mode och inredning och hoppas ju på att många skall tycka om just min blogg.

2. Vilka bloggar följer du?
Många men framförallt livsstilsbloggar med lite av varje och framförallt inredning, mode, matlagning! Tycker om när det är fint foto så man blir lite inspirerad.

3. Favoritfärg(er)?
Väldigt svårt att svara på för jag tycker om de mesta färger, men vitt-beige-sandfärgat är väldigt fint, sedan tycker jag om färgklickar i det vita/beiga.

4. Favoritfilm?
Oj det är svårt, tycker om många filmer och de skall helst vara romantiska, ganska lätta filmer men även drama, inte för tunga. Men en film som jag tyckte var sådär otroligt bra, som jag gick och tänkte på i flera dagar efteråt var Revolutionary Road med Leonardo DiCaprio och Kate Winslet.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Just nu drömmer jag faktiskt om att besöka New York, har inte varit där och vill verkligen dit! Ett land som jag alltid drömmer om och älskar är Italien.

Nu skickar jag denna utmaning vidare till 5 härliga bloggar

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Ha ha ha, jag har också fått denna award och tänkte sända den vidare till två av dem som du valt ut :-) Du hann före och jag får tänka om.

Vad skönt att ha kommit igång med träningen.

Ha en fin lördag

Casa bianca di Mia sa...

Tack för utmaningen! :)
Jag ska anta den direkt efter helgen!

Kram Mia

Charlie sa ... sa...

Trevligt och jag tar utmaningen som en komplimang!