onsdag 7 september 2011

Onsdag

Hej onsdag och det regnar faktiskt inte idag, inte än iallafall!

Idag är jag hemma och jobbar vid skrivbordet, städar och tvättar och skall precis sätta mig och pyssla ihop inbjudningskort till min stora flickas 8-årskalas! Tiden går verkligen fort, att H är 8 år kan jag inte riktigt fatta, stora tjejen!

I eftermiddag har jag något riktigt kul på schemat, ska gå på fina AnnaLenas vernissage!
Det ser jag verkligen fram emot, titta på fin konst, mingel och smutta på bubbel och snittar.

Önskar er en fin onsdag

4 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Så trevligt med mingel ikväll. Perfekt med sådant inslag mitt i veckan - säkert mycket inspiration!

Barnen blir stora så snabbt...vart tar tiden vägen tänker vi nog alla. Mysigt med kalas!

mammaxtre sa...

Vilken härlig eftermiddag. Det låter väldigt trevligt. Det är på barnen man märker att tiden den går och den går fort.

Ha det fint

Life´s Silverlining and I sa...

Ja tänk att tiden går så fort , mina yngsta är också 8. Fin sjal!
Ha en trevlig mingel kväll!

Room of karma sa...

Vem gillar inte bubbel och konst:)!
Ha en fin kväll!
kram CC