torsdag 1 september 2011

September

Första dagen i september och det är fantastiskt väder ute!
Blus Odd Molly

Idag har jag mycket att förbereda, ikväll kommer 20 köpsugna mammor hem till mig för att titta, känna och shoppa höst- och vinterkollektionen från Pompdelux!
Mathilda från Pompdelux är här och visar oss kollektionen, jag ser verkligen fram emot detta. Så nu skall jag ut och handla lite ost, kex, snacks, frukt och lite annat smått och gott som vi skall ha ikväll.
Krispiga fina rosor på mitt köksbord!


8 kommentarer:

Casa bianca di Mia sa...

Kul!!
Jag har redan klickat hem från webshoppen! :D
Älskar deras kläder och har köpt från dem,flera år nu!

Ha en trevlig kväll!
Mvh Mia

Radhusdrömmar sa...

Kul, hoppas att ni får en trevlig kväll.

Jag provade den där blusen i helgen, den är så fin. Får se om det blir något köp. Jag vill så gärna ha en ny OM tunika i velour också.

Kram!

Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

WOW! Ny kamera? Väldigt fina bilder! Du är så himla duktig min fina vän!

Hemma hos Katta sa...

Vilken spännande kväll, förstår att det är en hel del att förbereda och fixa med innan gästerna ringer på dörren!

Idag klickade jag mig in på Pompdelux och spanade in den nya kollektionen och oj så mkt fint!

Vet tyvärr ingen säljare här i stan så i våras beställde jag både Philips vårjacka och en mjuk fleece från hemsidan. Blev jättesugen på en vinterjacka till honom men är lite osäker på färgerna. Är intresserad av antingen den blå eller svarta vinterjackan i blankt material men blir osäker på om den blå färgen drar åt det turkosa hållet. Gillar nämligen inte färgen turkos! Du får jättegärna lämna en kort kommentar hos mig om färgerna efter kvällens visning.

Otroligt fina flickkläder fanns det i alla fall!

Kramar Katta

Casa of Mia sa...

Tack alla,
Katta - jag lovar att kolla in färgerna och återkomma till dig! kram på er

Room of karma sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ älskar det barnmärket! Skall genast gå in och kolla in deras kollektion:)!

Tack för tipset!
kram CC

Charlie sa ... sa...

SÅ trevligt! Fin bild som alltid på dig.

Room of karma sa...

Nu har jag varit inne på deras sida:)! Och oj vad mycket snygga kläder det fans. Köpte du mycket snyggt? Det är ju en sak att se dom på nätet och en sak att se dom i verkligheten. Vad köpte du? Om man får vara lite nyfiken??!!

kram CC