onsdag 21 september 2011

Så fint!

Här kommer lite bilder av något av allt jag köpte från POMPdeLUX. Hade ju som ni vet en POMPdeLUX-kväll hemma för ca två veckor sedan med 15 tjejer som var väldigt köpsugna. Det var jag själv också och detta kom häromdagen i ett stort paket. Är så nöjd, tjejerna har haft dessa kläder i olika variationer hela veckan förutom jackorna som är för varma än.

Ballongshort i jeans, svart dunjacka till stora tjejen och guldbrun till lilla tjejen, underbar mjuk klänning i ljusgrått och en härlig stickad väst över, blå blommönstrad klänning utan arm även den med ballongkjol.

Samma plagg som ovan men från POMPdeLUX hemsida!

1 kommentar:

Room of karma sa...

Den gråa klänningen vill jag ha till mina sessor! Helt ljuvlig. Jackan är ju också ur snygg! Jag funderar på att ha ett sådan försäljning hemma hos mig så man kan få klämma på plaggen;)! Men du har verkligen köpt snygga kläder från Pompdelux!

Önskar dig en fin kväll!
kram CC