fredag 10 oktober 2014

Tips

 
God morgon vänner!
 
Äntligen fredag och jag vill tipsa om underbara märket Day Birger et Mikkelsen. Snygga, sköna och kvinnliga höst/vinterplagg som nu finns hos Vistamia!
 
Jag skall ägna min fredag åt att packa upp varor, skicka varor och göra snyggt i mitt Showroom inför nästa veckas tjejkvällar. Fredagshandling blir det också - det är ju det bästa och ikväll skall jag till min väninna som har vernissage - kan det bli en bättre start på helgen.
 
Önskar er en fin dag!
 
 
 
 


3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Mycket snyggt där och från Odd Molly, synd att det är ebb i plånboken redan denna hösten... Låter som en härlig fredag, ha en skön helg också, kram Suss

Charlie sa ... sa...

Å, så snyggt! Odd Molly är jag alltid sugen på, speciellt den här årstiden.

Ha en fortsatt fin helg!

KRAM xo

Unknown sa...

Låter som en trevlig fredag du fick. Kram Pernilla