måndag 16 december 2013

Black

 
 
Svart är alltid snyggt - både till jul och nyår! Här är några godbitar från Vistamia!
1.Klänning Ester Elenora 2.Kjol Valerie 3.Armband Lite Kalabalik 4.Kavaj Noa Noa
 
God förmiddag måndag!
 
Tre dagar kvar till jullov och det skall bli så skönt och mysigt, tänk att inte behöva sätta klockan på morgonen, äta långa frukostar och bara ta det lugnt och skönt - känner att flickorna verkligen behöver vara lediga ett tag nu! Jag har lite ärenden på stan idag, det regnar och blåser så jag hade hellre suttit och arbetat inomhus, men men!
 
Vistamia skickar fraktfritt den här veckan så passa på att shoppa era julklappar och nyårsfavoriter!
 
Kram
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Mia, här har du lyckats med att pricka rätt. Min stil, helt klart jag :-) Så snyggt!

Ha det gott

Bromans Bravader sa...

Mycket snyggt!!
Kram Jannike

Mittgodastefinaste sa...

Snyggt! Fast jag har aldrig svart, jag är marinblå istället!

Kram Jenny