lördag 23 november 2013

Ljusstake

Underbar ljusstake från House Doctor!
 
God förmiddag lördag!
 
Här hemma har vi en lugn och skön förmiddag, storasyster har åkt med sin kompis till hennes landställe ute på öarna och vi saknar henne redan. Lillasyster pysslar och städar för fullt (som vanligt) och vi skall snart åka iväg till tennishallen! Jag har tänt min nya fina ljusstake och jag älskar den, har spanat på den länge och nu kunde jag inte hålla mig längre - har fyllt den med fina kottar, får se vad jag hittar på små småningom!
 
 

 
Hoppas att ni har en härlig lördag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte så förtjust i den där ljusstaken,d en svarta varianten, men i koppar var den faktiskt väldigt fin! Fint med kottar i och närmare jul kanske du kan ha fina julkulor i den. Bra köp!

Nazima sa...

Fint! Ha en riktigt fin lördagskväll!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Å den är jättefin den ljusstaken!
Fin söndagsskväll till dig:)

Kram
Adela