onsdag 23 oktober 2013

Saluhallen

Saluhallen imorse! Bild Instagram.
 
Hej vänner!
 
Idag har det verkligen varit mörkt ute men varmt, har varit ute på min dagliga promenix men också fått lite annat smått och gott gjort! Nyheter från Noa Noa är på väg in i webshoppen och det ser verkligen fint ut! Tidigt imorse åkte jag till den stora lagerbutiken där man som företagare kan köpa emballage, kuvert, påsar, små fina askar m m. Efter att jag varit där körde jag förbi Saluhallen och jag tror att jag nästan var helt själv i hela hallen, underbart att gå där och sniffa och välja godsaker till imorgon och helgen, speciellt eftersom det är min 5-2 dag idag och jag är så gott som hungrig hela tiden, mums!
 
Nu läxläsning och sedan mys i TV-soffan!
 
Önskar er en härlig onsdagkväll i mörkret!
 
 
 

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kör också 5:2, superbra. Men börjar vänja mig vid och vara extra hungrig två dagar. Den ostdisken skulle jag gärna besöka, älskar ost.
Kramar
AnnaMaria