tisdag 4 juni 2013

GRILLA

 
God kväll vänner!
 
Tidigare idag när jag var och handlade hittade jag den här lilla boken/tidningen vid kassorna! Grilla med stjärnorna - 101 grillrecept! Passar mig perfekt och den får följa med till landet där jag kommer att bläddra fram och tillbaka och få inspiration. Vi grillar väldigt mycket i Paradiset och det är alltid kul med nya recept på olika rätter  - ibland försvinner ju fantasin.
 
På tal om mat så skall flickorna och jag nu krypa upp i TV-soffan och titta på halv åtta hos mig!
 
Önskar er en mysig kväll!

3 kommentarer:

House number 11 sa...

Åh, en bok jag tror skulle passa bra här hemma också!
Tack för tipset!
Kram Jenny

Titta in hos Thess sa...

Nej mat inspiration kan man aldrig få för mycket av ;))
Vad härligt att åka till landet några dagar.

Kram Thess

Nazima sa...

Tack för tipset!, den bara jag måste införskaffa imorgon. Blir ju en hel del grillande här hemma under sommarhalvåret...
Kram Nazima