onsdag 15 maj 2013

Rosa

Rosa och vitt!
 
God eftermiddag onsdag!
 
Vilken underbar dag - har precis varit ute på en promenad med Bessie och jag fick ta av mig koftan, så varmt och skönt!
 
Jag älskar verkligen mina Lovely Knit koftor från Odd Molly, den här rosa har jag ofta och den passar även så bra nu på våren som en liten jacka! Mina Papillon Skull halsband är fina till och ni hittar dem HÄR!
 

Fin vit hortensia - älskar den här blomman och nu är det så vackert att ha dem i trädgården, antingen i kruka eller i rabatten!
 
Snart dags att hämta små flickor!
 
Önskar er en fortsatt härlig dag!
 
 
 


3 kommentarer:

Design by Tornblad sa...

Hortensia är verkligen en favorit!
Supercoolt halsband!

Hälsningar Malin

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma sa...

Fina halsband och Hortensia är en jätte vacker blomma. Tyvärr är jag värdelös på att ta hand om den rätt så nu har jag för andra året i rad haft död på en :-(

Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj kl. 23.59. Tack på förhand.

Life´s Silverlining and I sa...

Jättefint halsband det där! Kram Nilla