torsdag 25 april 2013

Ugglor och Rävar

 
God morgon torsdag!
 
Det vackra vädret är tillbaka och Bessie och jag har precis varit ute på en härlig morgonpromenad!
När jag bläddrade i dagens Göteborgs Posten satte jag nästan kaffet i halsen, på en hel sida sitter min fina väninna AnnaLena och skrattar sådär härligt som bara hon kan - man blir glad i hela kroppen! Och stolt! Tänk vad hon har åstadkommit på fem år i sin fina atelje - jag är också stolt över att få sälja hennes populär ugglor och rävar i min webshop!
 
 
Halsbanden hittar ni HÄR!
 

Önskar er en riktigt härlig torsdag!

2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Man kan riktigt se vilken härlig tjej det är! Vilket härligt äkta leende! Älskar duktiga kreativa kvinnor, precis sådana som du! Du har ju verkligen också varit superduktig!
Kram Helena

Casa of Mia sa...

Tack Helena, kram