onsdag 20 mars 2013

Fika

 
God eftermiddag onsdag!
 
Det snöar hos oss, stora flingor yr runt och jag hade älskat det om det var december! Snart skall Bessie och jag gå en lång promenad, måste gå bort den där STORA croissanten jag åt tidigare.
 
En riktigt mysig dag har jag haft, två väninnor kom hit på lunch/fika och shopping i ateljén! De maffiga croissanterna med mandelmassa och baguetterna hade jag köpt på Le Pain Francais och de är bara för goda!
 

Mums!

 
Min ateljé/lager/showroom börjar ta form! Idag fick jag leka lite affär (ja, det känns faktiskt så fortfarande). Det provades och speglades vill jag lova - så kul!
 

 
Jag hade på mig den underbara prickiga koftan från Noa Noa (HÄR) och svarta jeans Odd Molly!
 

 
Fick vackra blommor som nu pryder mitt accessoar-bord!
 

 
Önskar er en fortsatt fin onsdag!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket härligt inlägg.Låter som en kanon dag.Fin bukett du fick .Ha en mysig kväll .Kramar Rita ♥

Bara Sara sa...

Vilka härliga bildet och vilken härlig dag du haft! Gott fika och goda vänner - toppen!

Lilla Majken sa...

Oj, vad gott det ser ut. Vad mysigt att ha sin egna ateljé, det ser jättefint ut.


Kram Therese

Charlie sa ... sa...

Ser så gott och trevligt ut Mia. Härlig dag!!

KRAM

Gabriella sa...

Mums så gott! Och härligt med massor av blommor!=)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ser ju urflott ut !! vad kul att det växer .

kram
Pernilla