söndag 25 november 2012

Julmarknad

 
Idag har vi varit på julmarknad - på Tjoloholms slott!
 
Julstämningen infann sig ibland bodar fulla av vörtbröd, glögg, lussekatter, choklad, julkransar, fårfällar och mycket mycket mer som hör julen till. Tjejerna fick träffa tomten inne på slottet och där tog vi även en fika framför brasan och det var alldeles, alldeles underbart!
 

Jag är barnsligt förtjust i julmarknader och jag tror att det även har smittat av sig på resten av min familj.

Mums!
 
Nu är vi hemma igen och jag skall precis gå ut en rask promenad i regnet - tack M för att du drar ut mig - hade lagt mig på soffan annars!
 
Önskar er en fortsatt fin söndag!


8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Åh vilka härliga bilder, man riktigt ser hur mysigt ni haft det.
Kram Jannike

Miss Marie sa...

Åh! Såna där på sista bilden är ju så goda, har glömt bort vad de heter, men man doppar dom i chokladsås! Mums! :)

Room of karma sa...

ÅHHH VAD MYSIGT DET SER UT! KAN MAN FÅ SMAKA PÅ DOM DÄR SMÅ GODINGARNA MED SOCKER PÅ, TRO?!:).

HA DET BÄST!
KRAM CC

@my casa sa...

Så Härligt med julmarknad, är barnsligt förtjust i det:)

Fin,Fina bilder //åsa

evalevabo sa...

Så snygg du är..som alltid.
Snyggt klädd
Kram vännen
Eva

Charlie sa ... sa...

Jag med, förtjust i julmarknader alltså ;)

Underbara bilder!

Kram kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Finns det något bättre än en mysig julmarknad, och vid ett slott dessutom! Härliga bilder!

Kram
Petronella

ANNETTE sa...

Så mysigt det ser ut med julmarknad. Det riktigt känns hur stämningsfullt ni hade det.

Må så gott,
Annette