fredag 10 augusti 2012

Lite nytt


God morgon fredag!

Lite mulet denna morgon men havet ligger som en spegel - alldeles stilla!

Igår var lillasyster och jag och strosade runt i Stenungsund, inte många affärer att hurra för men det finns en som har en hel del smått och gått, där hittade jag de här underbara "militär-byxorna" från Maison & Scotch för halva priset samt en höst-nyhet, underbar tröja från Hunky Dory. Är så nöjd och alltid så kul med höst-nyheter.

Fredag idag - veckans härligaste dag och vi stannar i Paradiset. Går promenader, måste sitta och arbeta en stund, absolut gå till kiosken och köpa glass och bara vara.

 
Älskar stjärnan på armen!

Önskar er en fin fredag!

7 kommentarer:

Gardenhouse sa...

Du har ju en väldigt söt sötnos du med ;)
Härlig resa, bröllop och senast shopping!
Kul att du kikade in till mig,
Kram Sussi

Linda sa...

Vilka snygga kläder du har shoppat. Tröjan är så fin med stjärnorna.

Såg ett gammalt inlägg om stråväskor och undrar om du har någon kvar? Fick hem min från Tine K idag men jag är nog den enda i hela bloggvärlden som inte är riktigt nöjd. Kändes sned på något vis.

Kram, kram

Helenas enkla vardag sa...

Stjärntröjan är så snygg, kul med lite nytt! chill Norway var ju super på dig!
Kram helena

Anonym sa...

Den tröjan är snygg!!
Ha en trevlig helg! Vart på kusten är du? Kram

Charlie sa ... sa...

Snyggt! Tufft, en favvis blir det tror jag.

Ha en fin fredag!

xx

Sabelhagens Olivlund sa...

Snygga kläder! Jag kikade på den fina tröjan när vi var i Kungshamn idag.
Ha det gott och njut av era sista dagar innan semestern är slut.
Kram Maria

Lena sa...

Åh älskar tröjan!!! Har själv en likadan, tror det blir en favvo till hösten !!

Kram & trevlig helg!
Lena