onsdag 11 juli 2012

På väg.....

.....ut på tjejmiddag!
Klänning Marlene Birger, halsband Buddha amulett.

Precis färdig att ge mig ut på stan på tjejmiddag, skall bli så underbart trevligt att träffa alla väninnorna, prata och äta god mat och såklart dricka gott vin! Kul att vi kunde få till en träff såhär mitt i sommar och semester.


Idag har jag packat och gjort allt färdigt för imorgon efter frukost åker vi upp till vårt Paradis, båten som vi haft på Mallorca skall i svenskt vatten och det skall bli så kul och spännande.
Vi ses där!

Halsbandet Buddha amulett finns i min webshop!

Önskar er en fortsatt fin onsdag!

13 kommentarer:

B sa...

Trevligt med tjejmiddag, alltid kul.
Jättefin klänning, Malene Birger är mitt absoluta favoritmärke.
Kram Jannike

Bromans Bravader sa...

Trevligt med tjejmiddag, alltid kul.
Jättefin klänning, Malene Birger är mitt absoluta favoritmärke.
Kram Jannike

HOUSE of ADELA sa...

Å mysigt med tjejmiddag! Du är så vacker, klänningen ser lovely ut och jag gillar verkligen halsbandet!

Kramar
Adela

Helenas enkla vardag sa...

Vad fin du är! Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kram helena

Charlie sa ... sa...

Tjejmiddag...bland det bästa!

Har jag sagt hur sugen jag är på halsbandet Buddha?

Kramkram

Casa of Mia sa...

Tack Lotta - jag skickar dig gärna ett, kram

mammaxtre sa...

Vilken snygg klänning!

hemma hos lilla mej sa...

Mysigt med tjejmiddag.Du är kanonfin.Halsbandet var kanonsnyggt.Kramar Rita♥

VArdaxlyx sa...

Jag vill önska dig och din kanon fina blogg en trevlig sommar. Jag vet att det är en vecka kvar till min semester men vill ända springa in och önska dig en glad sommar.
Det blir ju lite glesare mellan kommentarerna, men vill medd att jag lovar att komma tillbaka efter ledigheten.
KÄRLEK till dig!!!

Mariette sa...

Låter väldigt skoj!

Ha en härlig kväll!

Kram Mariette

Room of karma sa...

Snygg dom alltid! Kram cc

Room of karma sa...

Haha som menar jag:) svårt när man skriver från sin iPhone

Lilla Majken sa...

Alltid lika fin!!!!

Kram Therese