onsdag 21 mars 2012

Dagens lunch

Idag hade min man och jag en lunchdate på mitt favoritställe - Långedrags Värdshus!


Solen sken och vi ville ta en tur ner till havet, maten är så god och jag älskar hela stället med dess inredning och miljö, att de har en liten vovve som ligger i sin korg när man kommer in, och utsikten!
Vi åt kolja som var dagens lunch och salladsbuffén är bara så god! De har även flera olika sorters bröd till.

Påsken börjar smyga sig fram lite här och där. Jag åkte via Plantagen på hemvägen och köpte själv vita penséer samt påskliljor som jag har planterat i min krukor.

Önskar er en fortsatt fin onsdag!




12 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Mysigt med en lunchdate.

Lena - gott för själen

Helenas enkla vardag sa...

Vilket härligt lunchställe!
Kram Helena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ja , man kan inte låta bli att älska det stället ...blev ju extra fint efter att de byggt upp det igen ...Kram Pernilla på Piazzan

HOUSE of ADELA sa...

Härliga bilder alla och vilket ställe! Var med om en gång när det flyttades en sommarstuga en gång ner från Långedrag ner till Skåne...vilket företag!;)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Där var jag för ett par veckor sedan och åt lunch och visst är det fantastiskt?! Kram Linda

Room of karma sa...

Skriv till mig nästa gång du skall det. Jag hänger på ♥ älskar det stället!

Underbara bilder. Det är nog dom bästa och härligaste bilderna du tagit! Känns som jag fick vara med på lunchen:)!

kram fina du!
♥♥CC♥♥

Lilla Majken sa...

Det är ett helt underbart ställe. Måste säga att dina smycken är så fina. Jag gillar kontrasten väldigt mycket.

Ha en härlig kväll. Kram Therese

mammaxtre sa...

Så trevligt det låter med en lunchdate. Vilka fina bilder Mia!

Anna sa...

Va mysigt med en liten lunchdejt sådär!! Vardagslyx på hög nivå!

KRAM

Annika Soulcityguide sa...

Superhärligt, ser ut som en riktigt god lunch och ett charmigt ställe.

Allt och/eller Inget sa...

Mysigt! En sån där jacka skulle jag gärna vilja ha, de är så snygga!

Charlie sa ... sa...

Vilket drömställe! Romantiskt med en lunchdate tycker jag ...

Kram!