fredag 18 november 2011

Fredag

Moi - igår på väg till Rondo!
Klänning Odd Molly + sjal Ester Elenora

Fredag - bästa dagen i veckan. Har precis varit ute på en liten promenad med Bessie och det duggregnar sådär lite smått som det gör ganska ofta i Göteborg men det var skönt ändå. Idag står fredagshandling på schemat, min favoritsyssla, handla god mat till helgen.
Tomas Ledin - vilken show! Jag hade inga direkta förväntningar när jag gick dit igår men herregud så bra han är, vi åt gott, sjöng med i varje låt och tänk, han gick rakt ut på vårt bord och sjöng, tjoho!

Önskar er en riktigt härlig fredag!

4 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, att planera mat inför helgen är speciellt. Det är ju då man har tiden att göra lite extra.

Önskar dig en riktigt fin helg!

LOPPISLIV sa...

Den showen skulle jag gärna vilja se, kan tro det var toppen!! Vilken fin klänning du har på dig, söt som bara den är du :-)

Ha en fin helg. Kraaam Paula

Rövarmamman sa...

Vad fin du är:)

Å vad roligt, jag tycker Hm har så mycket fint till våra små:)
Föresten fick du tag på silver koftan från hm trend? Kanske ska ev sälja min;)

Kram sötis o trevlig helg!!:)

Casa bianca di Mia sa...

Hoppas du får en fin helg!

KRam Mia