tisdag 18 december 2012

Dorsia

Bilder från Dorsia tagna med min Iphone
 
Julklapparna är FÄRDIGA!
 
Känns otroligt härligt och riktigt bra att mina julklappar nu är inhandlade och färdiga. Tycker också att det har blivit väldigt bra julklappar i år, sådant som flickorna och vi behöver. Nu har jag gömt undan klapparna i bastun (tur att inte flickorna läser min blogg) och kvällen innan julafton slås alla klapparna in!
 
Träffade min väninna på stan och vi åt lunch på fantastiska Dorsia! Vi njöt av god mat, härlig omgivning och vi passade även på att planera Nyårsmenyn för i år, inte riktigt färdiga men på god väg!


 
Önskar er en fin fortsättning på dagen!

3 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Låter väldigt skönt och harmoniskt:)
Ska shoppas några klappar på fredag!

Kramar
Adela

Nilla Q sa...

Visst känns det skönt när julklappsköpen är klara!

Kram Pernilla

Charlie sa ... sa...

Å, en lunch med en god vän skulle jag behöva. Så härligt. Skönt att klapparna är fixade. Här är det hyfsat under kontroll ;)

Kram!
Lotta