tisdag 15 november 2011

Ljuvligt

Ljuvligt hos Grönbergs!

God morgon tisdag!

Igår var jag inne i den underbara lilla butiken Grönbergs Interiör, så mycket fint, vill ha allt! Jag gick där inne länge och njöt, måste tillbaka närmare advent och köpa fina blommor och juldekorationer.
De fina zinkhusen är jag väldigt sugen på.

Om man vill att julen skall gå lite i rosa fanns det mycket att välja på.
Härliga färger!

Nu blir det lite jobb och blogg och sedan skall jag ner och träna, har inte tränat på några veckor eftersom jag har haft en långvarig förskylning men du är det dags att sätta igång igen.

Önskar er en härlig tisdag!

10 kommentarer:

Casa bianca di Mia sa...

Det är väldigt skönt att komma igång med träningen, när man haft ett uppehåll!

Ha en bra dag!
Kram Mia

Radhusdrömmar sa...

Åh, håller med, det var jättefint!!

Gillar zinkhusen i träden :)

Kram
Johanna

Lilla Majken sa...

Ja, det är en helt underbar affär. Det är nästan att jag inte kan gå in där. Jag har så svårt att välja ut något eftersom jag vill ha allt. Det är för mycket fint, helt enkelt.

Kram Therese

Room of karma sa...

hihihi det är ju som en helt liten stad:) Gillar också den butiken. Går ofta dit är jag skall köpa gå bort presenter till vänner.

Åhhhh, skriv inte träning. Jag får dåligt samvete eftesom det inte har varit så aktivt på den planen hemma hos mig:)!

Ha det bäst!
kram ♥ CC

Gabriella sa...

Mmm så mycket fint! Vilken mysig butik det verkar vara :)

Skönt att komma igång med träningen igen efter ett långt uppehåll :)

Gabriella

365 ting sa...

ååå så mye fin jule inspirasjon som dukker opp på alle blogger.
Det er det beste med julen, å pynte mysigt!

A House With A View sa...

Vilken häärligt ljuvlig julinspiration!! Zinkhusen är underbara!!! Skulle gärna köpa på mig ett sånt modell större till jul!!!

Stööörsta kraaaaaaaaamen aka

Sjöboden sa...

Hej!
Supersöta hus. I sådana affärer önskar man att man haft en obegränsad plånbok!

kram Caroline

Jes/Vita villa vila sa...

Härlig inspiration!

Jes

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ja har älskat Grönbergs ända sen den låg i Haga ....mycket fint även om det numera är mycket samma som i de andra inredningsbutikerna....

Kul att hitta fler som bloggar från Göteborg.

Kram

Pernilla