onsdag 16 november 2011

Cinnamon

Det doftar jul i vårt hus!

Åh jag har tänt mitt juleljus - Cinnamon Stick från Yankee Candle, det doftar så gott.

Onsdag - mitt i veckan och jag har lite jobb framför mig, sedan skall jag åka och köpa presenter till tjejernas kompisar, det blir två härliga kalas i helgen och det är alltid lika skoj och populärt.
Tack för alla fina kommentarer igår, det är så roligt när ni lämnar ett litet avtryck och för mig att se vilka ni är som kikar in här, det finns så många härliga bloggare.

Önskar er en fin onsdag!

6 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Åh vad härligt med julljus! Roligt att hitta dig & din blogg i Göteborg. Har läst ikapp lite. Vi bodde i Linnéstan innan vi byggde hus i Torslanda. Ser att det finns lite bilder från Slottsskogen på bloggen.

Grönbergs interiör planerar jag att besöka i helgen. Missade julpremiären där för några veckor sedan. Ser att ut att vara så mysigt.

Att vara någons fru sa...

Åh Yankee!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Härlig blogg! //Maria

Skogsfrun sa...

åh, älsklingsdoften! Hur god som helst!

Ha en fin onsdag!

Kram p.

Bromans Bravader sa...

Mysigt! Älskar doftljus men maken är inte lika road... ska nog köpa ett nytt och smyga in ändå. Får väl tända det dagtid när han ändå inte är hemma...

elinjosefine - lifestyleblogs sa...

Låter som en julig och fin doft! Måste köpa in lite nya doftljus. Vet inte varför jag köpte doftljus på Ikea sist. De doftar ju bara 1 dag.

Hoppas du haft en fin onsdag!!