lördag 5 november 2011

Drömmar

Förra lördagen - jag drömmer mig tillbaka till ett varmt underbart Rom.

Åh denna morgon fick jag en sådan längtan tillbaka till Rom, vi hade en så härlig helg och är man en resglad typ som jag längtar man alltid tillbaka.

Lördagens lunch med våra vänner Giovanna och Fabio på restaurang Babette.

Nu blir det lördagsmys frukost och sedan en tur ner på stan och även en tur till lekparken. Ikväll tänkte vi fortsätta på vårt italienska tema och ta en promenad ner till favoritrestaurangen för "meny rustico", fantastisk italiensk mat, mums.

Önskar er en härlig lördag!

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Jag känner igen känslan!

Fint att ni äter gott italienskt ikväll...meny rustico tar säkert Italien hela vägen till er.

Kram!

mammaxtre sa...

Känslan av att längta tillbaka är fin. Något att vårda ömt tänker jag. Du får mig att vilja besöka Rom :-)

Ha en fortsatt fin lördag