söndag 1 september 2013

Livly

Söndag är en bra dag att göra lite läxor på - storasyster sitter vid favoritplatsen i köket och räknar matte!
Hej vänner!
Hoppas att ni har haft en härlig helg! Vi har precis ätit en smarrig söndagmiddag och alldeles snart skall jag sjunka ner i TV-soffan. Vill bara tipsa om lite fina nyheter jag har fått in - underbara barnkläder från Livly, älskar verkligen deras klänningar och toppar, ni hittar de HÄR hos Vistamia!

Ha nu en riktigt mysig och skön söndagkväll!
Kram

5 kommentarer:

My everyday life sa...

Tack för tipset, känner inte till märket så där måste jag kika in direkt och se om jag hittar något kul. Hoppas att din helg varit bra! Kram Nina

Charlie sa ... sa...

Storasyster ser så koncentrerad och söt ut!
Härligt att ha en favoritplats att plugga på.

Söta kläder!

KRAM, ha en fin vecka

Hanna sa...

så fina kläder

House and Garden by Bia sa...

Så gulligt!!!
Hoppas du får en fin start på september månad...jaa nu är hösten på G....men den gillar jag ;))
Kramis bia

mammaxtre sa...

Vi försöker också ha läxorna klara efter helgen.

Fina kläder

Ha det gott