torsdag 12 september 2013

Hortus

 
Hej vänner!
 
Jag har precis varit och handlat så nu är kylskåpet fyllt till bredden, en riktigt härlig känsla! Köpte även lite nya färska blommor och fick äntligen hämta min beställda Hortus kruka i mässing från Josef Frank. Älskar den! Fick den av mina föräldrar i födelsedagspresent och jag är verkligen så nöjd. Har nu flyttat runt den hit och dit men har till slut bestämt mig för att den skall stå på matsalsbordet!
 
 
Nu dagens långpromenix med Bessie och sedan skall lite fler höstnyheter in i webshoppen!
 
Önskar er en härlig torsdag!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin kruka, ska till Svenskt tenn i nov, det ska bli roligt. Ser att du fått en massa snygga höstkläder.
Och ryggsäcken blev mycket uppskattad, toppen att du skickade den direkt till tjejen som fyllde år.
Stor kram
AnnaMaria

Nilla Q sa...

Jättesnygg kruka, vilken fin present!

Kram Pernilla

Hanna sa...

fin.
Ha en fin torsdagskväll.
kram
Hanna

Gabriella sa...

Härligt med hortensia, själv har jag en blå:) Så fint det ser ut!

Home2tiny sa...

En underbar kruka som också står på min önskelista. Ha en fin fredag. Kramisar Tina

Anonym sa...

hej vilken storlek på krukan kram anna

Casa of Mia sa...

Hej Anna - jag har storlek "mellan" på min kruka, kram

Anonym sa...

tack för snabbt svar, kram anna