onsdag 25 september 2013

Hösten är här

Åh vad jag älskar den här jackan från Project Foce Singleseason - ni hittar den HÄR hos Vistamia!
 
God eftermiddag onsdag!
 
Hösten är verkligen här på riktigt och jag älskar det! Det var endast 4 grader imorse så nu blir det tjockare tröjor och jackor på! Flickorna har vuxit enormt under sommaren så nya fleece, skor och ytterkläder behövs. Jag själv längtar efter att få inviga min Maura jacka!
 
 

En annan favorit är den här kappan från Vintage by Fé - har dessutom en helt annan prislapp! Ni hittr den HÄR!
 

 
Vildvinet börjar skifta färg och det finns inget vackrare än de röda bladen! I förra veckan köpte vi och planterade en hösthortensia, jag har gått och drömt om denna underbara växt länge och nu har jag en i min trädgård - tycker att den är så vacker! (hoppas den klarar vintern).
 

 
Önskar er en härlig onsdag!

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Uuunderbar jacka och kappa!!! Superfina!! Och vilka vackra miljöbilder från din trädgård! Härlig inspo nedan också, EE har ju sååå mycket vackert, måste spana in det lite mer!! Tack för fin inspo!

kraaaaaaaaaaaam aka

Charlie sa ... sa...

Älskar fredagar! Och jag ser att du har samma fina kruka som står här - visst är den läcker!

Koftan från Ester Eleonora. Den kanske jag inte kan stå emot. Hur snygg som helst.

Trevlig helg!

KRAM