fredag 9 augusti 2013

Dramatiskt

 
Härliga, blåsiga fredag!
 
Så här ser det ut just nu utanför vårt fönster! Det blåser rejält och havet är underbart dramatiskt! Vi planerar grill ikväll men jag är rädd att köttbitarna och grillen blåser iväg - vi får se!
 
Idag har jag varit inne i stan och skickat iväg massor av Vistamia-paket! Jag är så glad att ni handlar hos mig och passar på nu när det är slutspurt på REA:n!
Jag har även tagit emot en hel del leveranser och alldeles strax finns det fler nyheter i webshoppen!
 
Önskar er en härlig fredag!

3 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vad spännande att få hämta en massa vistamia paket, som julafton!:) Jag har mest handlat inredning på sistone jag:) kram Nilla

HOUSE of ADELA sa...

Å jag måste kolla in din webshop igen!=)

Kramar fina!
Adela

Lilla Majken sa...

Här är just nu ett riktigt oväder med åska och blixt. Mysigt men samtidigt lite läskigt.

Kram Therese