fredag 25 januari 2013

Vi gillar beiget!

Världens finaste Bessie och jag gillar färgen beige! Min kofta är ett REA-fynd från Odd Molly!
 
Härliga fredag - är det inte veckans bästa dag?
 
Hur är det denna januarimånad - håller ni er friska? Vi har faktiskt gått runt med hosta, huvudvärk och känt oss allmänt hängiga och krassliga sedan i julas och jag hör runt omkring mig att det är flera med oss som känner detsamma! Igår fick vi ett ryck och bokade en veckas semester till värmen - vi åker redan om några veckor och det skall blir riktigt riktigt härligt! Hoppas att vi då kommer tillbaka med nya krafter och får njuta av en lång härlig vår!
 
Ni glömmer väl inte bort min TÄVLING! Gå in HÄR och tävla om ett fint armband!
 
 
Önskar er en riktigt härlig fredag!

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Krya på er och ha en härlig fredag.Kramar Rita ♥

House and Garden by Bia sa...

Beige är en fin färg...härlig kofta!!
Önskar dej en trevlig helg:)
Kram från bia

FruSofie sa...

Och din kofta är ju med sååå fin!!

Så härligt med en resa till solen, det är ju just det man längtar efter just nu... Trevlig helg =)

Fiona sa...

Så fint ni matchar varandra!
Kram

evalevabo sa...

Sötisen Bessie..❤❤
Så beiga...och fina.
Kram

Ekenäsliv sa...

så fina ni är!
Håller med dig om att det varit en tung tid efter jul… Vi åker till Kap Verde nästa vecka och det ska bli galet skönt. Samla på oss massor av energi och komma hem som lite nya människor:)
Sköt om dig och ha en fin dag!
Kram Anna

Anonym sa...

Det har varit en lång vinter med stor brist av solljus så jag tycker ni gör helt rätt att åka iväg till soligare breddgrader.

anette meg carlsson