tisdag 8 januari 2013

HTKAF

 
Fantastiska sommarbilder från barnklädesmärket How to kiss a frog får pigga upp denna grå tisdag!
Kan avslöja att deras vår och sommarkollektion är helt underbar och ni hittar den snart i min webshop!
 
Idag njuter flickorna av sin sista lediga dag - imorgon börjar skolan igen och jag vet att de längtar efter att få sätta igång med skolarbete och framförallt att få träffa alla kompisar igen! Just nu är de båda hos kompisar och leker så jag har hela dagen för mig själv och då är det jobb som gäller, massor av pappers och datorarbete ligger och väntar. Mycket nytt som händer och verkligen så roligt.
 
 
 
Önskar er en fin tisdag!

7 kommentarer:

Oiidesign sa...

=)

Helenas enkla vardag sa...

Vilket fint märke
du tar in! kul
Kram Helena

My everyday life sa...

Superfina kläder, är sugen på att köpa en massa till mina barn. Kram Nina

Ekenäsliv sa...

Åh himmel så söta! Behövs verkligen i det här grådasket:-)
Ha de fint!
Kram Anna

Lilla Majken sa...

De är så fina! Köper till mina små ibland!


Kram Therese

Charlie sa ... sa...

Sött! Tycker om namnet också

Kram!

Tulipa sa...

Underbara bilder med hopp om sommar!

Hoppas vädret på västkusten kan bjuda på lite sol idag...här verkar det vara dimma...

Kram Mariette