måndag 14 januari 2013

Kallt

 
Hej måndag och en helt vanlig vecka!
 
Känns nästan konstigt att vi har en hel vecka framför oss efter all ledighet men det känns också riktigt bra att ha vardagen tillbaka. Jag har arbetat med min webshop hela dagen, packat paket som jag snart skall åka iväg och posta och jag har även gått igenom mina beställningar, skall bli så kul och spännande när första vårleveranserna rullar in.
 
Burr så kallt det är idag - långt ifrån vår! Nu skiner faktiskt solen men alldeles nyss när vi var ute på promenad vräkte snön ner och det är verkligen bitande kallt! Men vackert!
 
Nej matte - nu vänder vi och går hem!
 
Önskar er en riktigt fin måndag!
 
 

7 kommentarer:

Anna sa...

Fina Bessie! Din jacka ser urvarm ut!

Kram

Helenas enkla vardag sa...

Vad härligt med lita snö, det blir så fint ute då! Kul med nya grejer i webbutiken!
Kram Helena

House and Garden by Bia sa...

Här har vi snö och kallt just nu, -14 grader, så länge är man inte ute !
Ha en bra dag!
Kramen

Charlie sa ... sa...

Vad fina ni är, du och Bessie!


Ha en fin måndagkväll

KRAM

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Det är riktigt kallt här också... Fy & Brr!
Kul med nytt till butiken :)
Ha en jättefin kväll, kakan från igår ser jättemumsig ut!
Kram på dig.
Jessica

Ida,Nike&Juni sa...

Nu blev jag kär. I din lilla hund!

oj oj oj, en sådan önskar jag mig till nästa jul :)

Kram

Ida, Nike & lilla Juni

LOPPISLIV sa...

Ohhh så söt hon är er Bessie :-)) Vilken mysig jacka du har, ser varm och go ut :-) Stor kram Paula