fredag 7 februari 2014

Odd Molly

Bild Odd Molly
 
Välkommen fredag!
 
En väldigt regnig fredag har vi förstås men ändå lika härligt ändå - flickorna börjar sitt sportlov idag och jag har precis varit och storhandlat och fyllt kyl och skafferi - mycket som skall med när man åker upp till fjällen! På söndag tuffar vi iväg för några dagars skidåkning med vänner och det skall bli så mysigt!
 
Igår var jag tur och retur Stockholm och besökte Odd Mollys huvudkontor - oh my god - så fiiint! För en Odd Molly älskare som mig var det rena himmelriket! Är så lycklig att få in detta märke till Vistamia - kommer snart!
 
Nu lite arbete kvar innan middagsfix och fredagsmys!
 
Kram
 
 
 


6 kommentarer:

Shopaholic sa...

STORT GRATTIS!! Va kul att du ska börja ta in Odd Molly!!
KRAM!!

hemma hos lilla mej sa...

Grattis och lycka till vad skoj att du ska ta hem Odd Molly .Ha en mysig fredag.kramar Rita

Charlie sa ... sa...

Odd Molly - har alltid det där lilla extra och stark personlighet.

Ha en fin helg!

KRAM

Anonym sa...

Hej Mia, skeppar du dessa underabara plagg du säljer också till Finland? Stöder gärna små web-butiker, känns så mycket trevligare på ngt sätt :)

Skön lördag till dig!

-Pia

Casa of Mia sa...

Hej Pia, det gör jag absolut! Kontakta mig då på email info@vistamia.se om du vill shoppa något, kram

Mittgodastefinaste sa...

Ni har redan sportlov! Vi har två veckor kvar!

Kul att ta in nya märken förstår jag!

Kram Jenny