måndag 24 februari 2014

Märta Leo

Populära koftan Märta Leo finns nu åter hos Vistamia - ni hittar den HÄR!
 
Välkommen måndag och ny vecka!
 
Vår i luften - underbart! Har precis varit ute med Bessie och det var riktigt härligt, solen skiner, fåglarna kvittrar och det doftar lite VÅR! Skall alldeles snart ner på stan och träffa tjejerna på Jumperfabriken - kanske deras fina koftor och klänningar kan vara något för Vistamia?!
 
Nu finns den fina och populära koftan Märta Leo från Ester Elenora åter hos Vistamia - ni har varit många som har frågat om jag får in den igen - så passa på - finns några kvar!
 
Önskar er en riktigt fin måndag!

6 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Snygg!! Så kul med alla härliga vårkläder nu ;) Kram Suss

Lindas plats sa...

Snygg kofta. Underbart med alla vårkläder som man hittar nu i butiker och på nätet
Ha en fin dag
Kram Linda

Mittgodastefinaste sa...

Åå vad jag är sugen på att shoppa vårkläder nu!

Kram Jenny

Välkommen Hem! sa...

Jättefin och du passar ju i allt! Jag rensade min garderob och slängde två stora säckar fulla med kläder så nu är jag megasugen på att fylla på med an massa nytt o vårigt!
Kram och ha det fint!
Judita

Vitae stilo sa...

Fin! Och så härligt att våren närmar sig med små steg...

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Charlie sa ... sa...

Vår i luften - så härligt! Och din kofta, så snygg!!

KRAM