onsdag 8 maj 2013

Stylein

 
Välkommen Kristi Himmelfärdsafton!
 
Vad hände med det vackra vädret - just nu öser regnet ner, inte alls kul!
 
Idag har jag haft besök av trevliga Ulrika från Stylein, ett märke som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och som kommer in till hösten i min webshop!  I sommar är det fyra år sedan jag gifte mig, ett drömbröllop i vårt hus på Mallorca där hela min familj och alla våra vänner var med och firade oss! På våren innan rusade jag runt och letade bröllopsklänning och ville ha en enkel, fin, vit klänning som passar till nakna fötter utomhus i Mallorcavärmen - jag hittade av en slump till Styleins showroom som då låg i Göteborg och där fann jag min drömklänning, precis sådär enkel och somrig som jag ville ha det!
 
Så kul att nu få sälja detta märke i webshoppen!
En lycklig Mia klädd i Stylein!
 
Önskar er en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vad roligt, jag ser fram emot det. De har fina kläder. Oh så vacker bild av dig på bröllopsdagen! Fin helg! kram Victoria

Linda sa...

Åh, fina du! Du är så vacker.

Kram Linda

Life´s Silverlining and I sa...

Vackra du! Jättefin bild. spännande med nytt märke. Kram Nilla

mammaxtre sa...

Vacker som en brud Mia, alltid!

Kram

Mia sa...

Ååå vad roligt både med Stylein och bröllopsdag... du ser ljuvlig ut, som vanligt =) Kram på dig Mia