måndag 4 mars 2013

Vårnytt

Bilder från by Ti-Mo
 
God förmiddag måndag!
 
Våren är verkligen på god väg och det ser jag inte minst på alla vårnyheter som kommer till Vistamia! Nu på förmiddagen har jag packat upp och lagt in så mycket fint från by Ti-Mo i min webshop! Vill ha allt själv!
 
Nu skall jag ta en paus och bege mig på två inköpsmöten. Först ut är just By Ti-Mo och det skall bli riktigt kul att se höst och vinterkollektionen! Efter det är det Valeries tur, skall verkligen bli spännande för jag gillar detta märke så mycket och kan tänka mig att höst och vinterkollektionen är underbar!
 

 
Önskar er en fin start på veckan!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härligt med vårnyheter.Ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita ♥

Life´s Silverlining and I sa...

oh vilka snyggingar, önskar jag kunde se ut så:) men ti Mos kläder är verkligen fina! Kram Nilla

Charlie sa ... sa...

Flott! Du har så bra smak, köper in det bästa tycker jag!

Vilken härlig semester ni haft. Jag njuter av bilderna MIa!

Kram
Lotta