tisdag 19 mars 2013

Orkideér och prickigt

 
God kväll tisdag!
 
Idag har det varit riktigt kallt, fy, vill nästan inte vara ute! Hoppas att ni har det OK nere i Skåne, har hört om snöstormen och jag håller tummarna att den är över hos er och inte kommer till Västkusten!
 
Flickorna har varsin kompis hemma idag efter skolan och precis nu dansar de alla Just Dance 4, har ni testat, det är faktiskt riktigt roligt!
 

Köpte lite nya orkideér till min fina kruka, tyckte att färgen var helt underbar och nu känns det lite nytt och fräscht i hallen.
 
Har fått påfyllning från Noa Noa, några barnplagg dyker upp hos Vistamia imorgon men den här underbara koftan (Dam) finns redan nu i webshoppen! Den är verkligen hur snygg som helst, koftan är i ull med en prickig rygg i silke, blir en favorit! Ni hittar den HÄR!
 
 
Önskar er en trevlig kväll - om en stund blir det mys framför Halv åtta hos mig!
 
Kram

5 kommentarer:

Nazima sa...

Älskar, älskar orkidéer!!! Det måste jag bara ha nu.
Ha en lovely tisdagskväll och tack för en mysig och inspirerande blogg!

Kramar

Casa of Mia sa...

Tack Nazima!

ikas sa...

Fräsch färg! Nu blev jag oxå sugen....

Fiona sa...

Så söta blommor! Koftan med, synd att det inte finns så mycket snyggt till killar bara.
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Orkideér är nog min favoritblomma här hemma. Fin kofta! Kram Nilla