fredag 30 november 2012

Stämningsfullt

Min gran från Indiska (förra året) lyser så stämningsfullt!
 
Härliga fredag!
 
Är lite trött idag efter julbord igår - det var så trevligt och gott!
 
Sitter nu och fixar med flickornas presentkalender - det är ju redan den 1 december imorgon! Jag tog fäste vid ett råd att köpa små påsar att lägga de små presenterna i och hänga upp, perfekt, så små vita papperspåsar blir det, mycket lättare att göra iordning.
 
Glöm inte mitt erbjudande jag har på den fina sjalen får Ester Elenora - det finns ett fåtal kvar!
 
Önskar er en riktigt härlig fredag!
 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så fin! Synd att den var från förra året, hade så gärna velat ha en sån..

Trevlig helg!
Kram Catta

Emma - Från min sida sett sa...

Den var riktigt fin, så mysigt sken den ger!

Ha en fin fredag!

Kramar

Hanna sa...

Ha en fin adventshelg!
kram
Hanna

House and Garden by Bia sa...

Önskar dej en fin advents helg, med mycket mys och tända ljus !!
Kramar från Bia