torsdag 11 oktober 2012

Nya kängor

Flickorna inviger sina nya höstkängor från Timberland! Fodrade, snygga och sköna!
 
God förmiddag torsdag!
 
Ännu en vacker höstdag, solen skiner och det var riktigt kallt imorse, jag fick skrapa rutorna på bilen! Sitter och arbetar på förmiddagen och till lunch får det bli en härlig promenad i repris med Bessie. Passar på att gå långa promenader när det är torrt och fint för när det regnar vill hon knappt gå ut!
 
Igår var det väldigt många som var inne och kikade och shoppade i min webshop, så kul! Erbjudandet på den fina ponchon fortsätter en vecka till - så passa på!
 

 
Önskar er en härlig torsdag i det fina vädret!

7 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Kanonfina skor och så härligt med höstpromenad. Nu är hösten härlig.
Kram Jannike

Stina sa...

Riktigt snygga.:-) Kram

Bodil sa...

Hejsan!
Vilka jätte snygga kängor!
Skänt med höst promenad.
Ska nog gå ut ta en promenad jag också.
Ha en härligt torsdags kväll.
Kram Bodil

Maria sa...

Underbara kängor....riktiga höstbilder du bjuder på. Tänk så sköna vackra dagar. Förstår om inte lilla hunden vill gå ut i höstregn och rusk. Kram från Maria

Annehem sa...

Hej,
Så fin blogg med vackra bilder. Jag lär komma tillbaka....

Trevlig helg,
Annette

Anonym sa...

Hej, Vilka fina kängor du har hittat till dina flickor, söker ngt liknande till min tjej. Hur är dom i storleken?

/Marlene
France

Allt och/eller Inget sa...

Såna där har min dotter också, visst är de mysiga/fina. Och passar till mycket. Vad kul att se dom även på din tjej!

Kram Linda