onsdag 5 mars 2014

Molly-Love

Åt ni någon semla igår på Fettisdagen - det gjorde jag, mums!

Hej vänner!

Vill gärna tipsa om att jag nu tagit in Odd Molly till Vistamia! Har alltid älskat deras kläder, tror jag köpte första plagget i deras första kollektion som kom för 10 år sedan! Älskar alla deras härliga koftor, blusar och klänningar och framförallt deras smak för färg och material. Har själv fastnat för deras klassiska modeller och i färgerna svart, grått och rosa till vårens kollektion, som ni hittar HÄR!



Önskar er en fin onsdag!

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Kul att du fått in OM också, det fylls på hela tiden, kul!
Kram Helena

hemma hos lilla mej sa...

Härligt att du fått in Om också .Kram Rita

Mittgodastefinaste sa...

Tittar in och önskar en fin söndag!

Kram jenny

The Place To Be sa...

Jag gillar också Odd Molly! Fina grejor :-).

Jag nöjer mig med att titta på semlorna som är så vackra.

Kram Malin